4 participants
Page 3 sur 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Back Home - Réservations
Dim 7 Nov 2021 - 12:29
Aller un p'tit mot !
you kill or you die, or you die and you kill you walk outside, you risk your life. you take a drink of water, you risk your life. nowadays you breath and you risk your life. you don’t have a choice. the only thing you can choose is what you’re risking it for.
- Logan J. Castle
The Exiles
Papatriote
- Casier judiciaire
- Feuille de personnage
Dim 7 Nov 2021 - 19:40
Go !
you kill or you die, or you die and you kill you walk outside, you risk your life. you take a drink of water, you risk your life. nowadays you breath and you risk your life. you don’t have a choice. the only thing you can choose is what you’re risking it for.
- Logan J. Castle
The Exiles
Papatriote
- Casier judiciaire
- Feuille de personnage
Dim 7 Nov 2021 - 21:28
Hop
Inachevés
La médiocrité commence là où les passions meurent. C'est bête mais j'ai besoin de cette merde pour sentir battre mon cœur. J'ai tellement misé sur mes faiblesses et mes failles, j'mérite une médaille au final j'ai fait qu'briller par mes absences.
- Levi M. Amsalem
The Guardians | Leader
Administratrice
- Casier judiciaire
- Feuille de personnage
- Invité
- Invité
- Casier judiciaire
- Feuille de personnage
- Invité
- Invité
- Casier judiciaire
- Feuille de personnage
Lun 8 Nov 2021 - 22:30
Go pour moi
- Logan J. Castle
The Exiles
Papatriote
- Casier judiciaire
- Feuille de personnage
- Invité
- Invité
- Casier judiciaire
- Feuille de personnage
Page 3 sur 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Page 3 sur 5